20 maart, 2011

Meet my lovely people ~

Okay, let me tell you something about the lovely people i met.. Who are a big part of my life right now..

Iedereen herkent zich misschien wel in het stukje dat ik over ze schrijf, ik ga namelijk geen namen noemen, maar zogenaamde bijnamen.. spannend!! haha

Okay lets start!

Taaikoh We konden elkaar nog maar net en we deelde al samen een passie: yuuchuu!!!! haha, naarmate we elkaar beter leerde kennen.. kon ik veel dingen bij je kwijt die ik bij geen ander kwijt kon. Je hebt me ook door veel dingen geholpen en andersom stond ik ook altijd voor jou klaar. Ooit winnen wij een plaat $$ (you know what i mean haha)

Fatoe Haha ik kon je pas na een paar dagen ofzo terwijl de rest je wel kon, mijn eerste herinnering die naar jou uitgaat is dat je je nogal snel thuis voelde bij mij xD jeppp je had zelfs je eigen sloffen bij je! We eten samen een witte magnum en doen ''de'' look met de voet, youknowww.. ook jij stond voor mij klaar, en andersom was en is het nog steeds zo! No you there is no me, No me there is no you. The world need us to have some fa2 ;D

AuntieSister You always there for me, hearing my complains about shrek. Help me to choose between things (still i cant choose, but you did your best xd). Aan de andere kant sta ik ook altijd voor jou klaar, en kan je ook klagen bij mij. Even though youre my badluck at gambling, you are my goodluck in life.

NewStart Together we went on a diet, it really worked *not* haha, but sure we had a lot of fun (: you know im always there for you, no matter what or how late.. Zelfs als ik veel dingen aan me hoofd heb dan kan je gewoon aankloppen! ik sta altijd klaar voor mijn zusje, sooo that day we made a brand new start right, Hoop dat je het vol kan houden! if not, you know how to reach me^^!

+ Even though i make fun of you, you must know that it was all a joke! cause i care about you ;) no worries! sorry for hitting you 982349208324x times and 12090394x op je pet.. Still you were always there! And me for you to!
One word: TORROSSSSSSSSSSSS!

2ling How we met? Ik kan het me nog goed herinneren, we gingen big2en werden verslaafd aan tetris en gingen uiteindelijk veel met elkaar om. Ik heb heel veel respect voor je dat je mijn gezeur altijd aankon en mij altijd kon opvrolijken. Samen hebben we een visbuik die we aan niemand anders laten zien!! Daarom hadden we een 2ling aangeschaf, jepp helaas raakte 1 verdwaald en hadden we er nog maar een :( maar de 2ling is weer samen!! dus visbuik kan weg! Helaas moet je een vervanger zoeken, maar ooooit! halen we die 164 en meer. I know we can, i know you can.

Citroen hahaha, jaja ik geef je deze naam ook al vind je het niet leuk maar denk wel dat je gelijk weet dat ik jou bedoel. Ik ben je steun en toeverlaat en ook toevallig je Hotel. hahaha XD je vind het leuk om mij te pesten maar staat toch altijd klaar om mijn gezeur aan te horen, dus we staan uiteindelijk toch wel altijd gelijk (; Ik kan goed met je praten en je gaf me altijd goed advies. Je bent niet voor niets mijn taaikoh! ook al flash je me vaak ): i will always be there for you, to hear out your complains or to make fun of me.. i spy with your eyes, but i hear with my own ears (: we meet at the apple tree okay?

Bonuspunten Ik ken je nog maar net, maar ik kan het al goed met je vinden. De tijden die we samen doorbrachten was altijd wel leuk en gezellig (: Als ik ergens over wilde praten dan kon je gewoon mee praten omdat je hetzelfde had meegemaakt. Je ging je dus niet alleen inleven, maar je begreep het gewoon. Zo persoon kom ik zelden eigenlijk nooit tegen. In some way youre special to me^^! En aan de andere kant kan je ook gewoon je verhaaltje bij mij kwijt. Ook al ben je niet zo goed in verhaaltjes vertellen of in iets uit te leggen (en ik maar denken dat ik slecht was in dingen uitleggen) haha. In een korte tijd zijn we goed bevriend met elkaar geraakt. Dat heb ik niet bij veel mensen, so start feeling special! haha. In een kleine tijd ben jij een groot deel in mijn leven gaan spelen. (weet niet of deze zin klopt maar je begrijpt me wel hoop ik!) En oooit maken we ons lijstje af ;p

Big brother Haha ik ken je al mijn hele leven lang, en toch kan je geen dag langer met me uithouden omdat mijn leven te druk is, hoe kom je erbij :p maar ik vond het gebaar wel lief van je. We hebben samen veel meegemaakt goede en slechte dingen. We hebben grote en kleine ruzies gehad maar het kwam altijd wel weer goed met ons. Gelukkig maar! want ik zou niet weten hoe ik zou moeten leven zonder mijn grote broer!

Jaa, ik ben natuurlijk heel wat mensen vergeten, maar daar komt nog een 2e deel van! want mijn hersens en traanbuizen staan op tilt door alle leuke herinneringen op te halen en mijn energie is op om nog meer te typen..

maar de mensen die ik heb opgenoemd en de mensen die ik niet heb opgenoemd maar weten dat ze een groot deel van mijn leven zijn.
Ik zal jullie nooit vergeten!
uit het oog betekend niet altijd uit het hart

Ik sta klaar, maakt niet uit hoe druk of hoe ver ik ook van jullie ben,
ik zal altijd voor jullie klaarstaan!

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten